Cart

Cart

שחור זה פו הדוב החדש

מעצבים אוהבים שחור. לא יכולה להסביר את זה. לא זכור לי שזה היה אחד מהכללים בלימודים אבל גם לא זכורה לי תקופה בחיים שבה לא אהבתי שחור. שחור זה קלאסי, הוא נקי, הוא מדגיש כשצריך ומעלים כשצריך הוא מתאים לכולם – לחסידים, לכמרים, לנזירות, לגותים, לפנקיסטים, למלצרים, למכשפות, לקוסמים, לשופטים. ולמעצבים כמו שכבר אמרתי.

אבל שחור מתאים לילדים?

במילה אחת – כן.

בהרבה מילים – בשנים האחרונות מתחיל ליפול האסימון שסטייל הוא גם לילדים, יש המון מעצבים לילדים והם לא זורקים ורוד ותכלת על שום דבר. אפשר לראות את זה בבגדי הילדים, במשחקים, בתיקים ובחדרים.


תמונות (לפי הסדר) מתוך האתרים: 1. snapwidget.com 2. apartmenttherapy.com 3. theberry.com 4. heltenkelthosmig.blogspot.com 5. sourisdesvilles.tumblr.com 6. buzzfeed.com

בחדרי הילדים קיר לוח גיר שחור הוא להיט, בעיקר היות והצבע הפך להיות זמין כל כך. אפשר לצבוע חלק קטן או צורה מסויימת או קיר שלם. נהדר לחדר משחקים פחות לחדר שינה כי גירים ואבק של גירים וזה. כמובן שגם צבע שחור עושה את העבודה ואם קיר שלם זה יותר מדי בשבילכם אפשר חצי קיר והאופציה הכי טובה למי שמאותגרים בפן התעוזתי – מדבקות קיר שחורות נפלאות או טפט..

תמונות (לפי הסדר) מתוך האתרים: 1. darlingclementineshop.com 2. apartmenttherapy.com 3. witanddelight.com

גם רהיטים שחורים אפשר למצוא לחדר הילדים. אני למשל בחרתי לצבוע את שולחנות העבודה (יש כמה) בשחור כדי להעלים קשקושים וכתמים שברחו מהדף. בנוסף הרקע השחור היה מצע נהדר למדבקות שנוספו לשולחנות ונתנו להם עוד פונקציה למשחק.

תמונות (לפי הסדר) מתוך האתרים: 1. thestir.cafemom.com 2. flickr.com 3. scandinavian-lifestyle.de 4. www.kikiandrocko.com

צעצועים גם בשחור?

כן! תחילה, כמו שכל אחות טיפת חלב תספר לכם, תינוקות מגיבים הכי טוב בהתחלה לשחור לבן ואדום ולכן צעצועים רכים לקטנטנים אפשר למצוא המון בצבעים האלה. שנית, למה לא? תראו איזה מהממים הם.

תמונות (לפי הסדר) מתוך האתרים: 1. etsy.com 2. etsy.com 3. buzzfeed.com 4. lilsugar.com 5. etsy.com 6. etsy.com

אז כל מי שעוד חושב ששחור זה אפל או קודר – צאו מזה, קפלו את פו ודורה ובוב ספוג ותתחילו להכניס קצת עיצוב לחדר.

כל התמונות והמקורות שלהם ועוד הרבה נמצאות בפינטרסט שלי בלוח מיוחד. למי שמדגדג לו לקבל עוד השראה..

No Replies on

שחור זה פו הדוב החדש

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X
Skip to content